loading...
ادی دانلود/ دانلود برنامه بازی فیلم
ADMIN بازدید : 2711 پنجشنبه 01 آبان 1393 نظرات (2)

دانلود سمپل های حرفه ای ساخت موسیقی سینماتیک مودز 2

2 Prime Loops Collection : Cinematic Moods

 

دانلود سمپل های Prime Loops حرفه ای ساخت موزیک

www.EdiDownload.ir

 

نام Prime Loops برای سازندگان و موسیقیدانان حرفه ای جهان، نامی معتبر و آشنا است . Prime Loops شرکت تولید محتوای صوتی و سمپل های موسیقی می باشد که در سال 2008 در لندن انگلستان فعالیت خود را آغاز کرد . بیشترین تمرکز شرکت بر روی توسعه و ساخت سمپل، لوپ و پچ های نرم افزار سمپل می باشد . تمامی محصولات شرکت Prime Loops به صورت Multi Formats ( چند فرمتی) هستند که به کاربر اجازه می دهند (بیشتر…)

 

 

تا با نرم افزارهای مختلف مانند Logic Pro، GarageBand، Live، Pro Tools، Cubase و Reason از سمپل های شرکت Prime Loops استفاده کنند . محصولات کمپانی Prime Loops به صورت گسترده در سراسر جهان توسط موسیقیدانان حرفه ای مورد استفاده قرار می گیرند . محصولات Prime Loops طیف گسترده ای از ژانر های موسیقی را در بر می گیرد که در نوع خود کم نظیر است . ژانرهایی از قبیل کلاسیک گرفته تا سبک های مدرنی مانند Dubstep و Glitch . تمامی پک های Prime Loops در یک یا چند ژانر موسیقی دسته بندی می شوند . ژانرهای موسیقی که اکنون در فهرست دسته بندی سایت Prime Loops قرار دارند عبارتند از : Acoustic, ambient and lounge, bassline, 4×4 & garage, breakbeat and breaks, classical, dirty south, downbeat, drum ‘n bass, dub, dubstep, electro, game & sound FX, glitch, hip hop, house, indie, Latin & funk, metal, minimal, reggae and ragga, RnB & urban, rock and alternative, synth, tech and techno, trance, film, soundtrack, world و Ethnic .

 

توضیحات مجموعه سمپل های اضافه شده Prime Loops : 

Cinematic Moods : اگر می خواهید که موسیقی فیلم بسازی پکیج Cinematic Moods حتما چاره ی کار شما خواهد بود . این پکیج شامل تعداد بسیار زیادی از ملودی های دراماتیک با هارمونی های بسیار قوی است که توسط کسانی که موسیقی فیلم می سازند مورد تایید قرار گرفته است . پکیج Cinematic Moods شامل لوپ ها و سمپل های ارکسترایی می باشد که آهنگ سازان بزرگی همچون Hans Zimmer و James Newton Howard و Philip Glass و Steve Reich از آنها استفاده کرده اند . پک سمپل های پکیج Cinematic Moods در فرمت های زیر موجود است :

- WAV

- REX2

- LIVE

- REFILL

 

دانلود سمپل های Prime Loops حرفه ای ساخت موزیک

 

Chillout Synths : این پکیج شامل ۴۸ کورد موسیقی آرامش بخش می باشد . فرقی ندارد که بخواهید موسیقی Trip Hop یا شاخه های مختلف دیگر موسیقی Ambient را کار کنید، پکیج سمپل های Chillout Synths ابزار کاملی برای آهنگسازی شماست . با استفاده از این پکیج شما می توانید با خیال راحت به ساخت موسیقی Dance، Dubstep، Trap و دیگر موسیقی های با تمپوی بالا بپردازید . پک سمپل های Chillout Synths در فرمت های زیر موجود می باشد :

- ACiD/WAV

- REX

- APPLE LOOPS/AiFF

- ABLETON LiVE PACK

- REASON REFiLL

- 48 Chill-Out Synth Loops

- 48 MIDI Files

- 90 Bpm

- 24 Bit Audio Quality

 

دانلود سمپل های Prime Loops حرفه ای ساخت موزیک

 

 Phantom Trap : اگر می خواهید موسیقی خود را ترسناک کنید و حس متروک بودن را به شنوندگان خود القا نمایید، قطعا مجموعه سمپل های Phantom Trap بهترین انتخاب شما برای این کار می باشد . سمپل هایی از نواختن مالیخولیایی پیانو تا صدای برخورد ناگهانی اشیا با یکدیگر، همگی در حجمی به اندازه ۱۷۵۰ مگابایت در مجموعه Phantom Trap جمع آوری شده اند . مطمئنا اگر هدف خاصی را در موسیقی دنبال می کنید، مجموعه سمپل های Phantom Trap می تواند میزان تاثیر گذاری موسیقی شما را دو چندان کند . پک سمپل های Phantom Trap در فرمت های زیر موجود می باشد :

- ACiD/WAV

- REX

- APPLE LOOPS/AiFF

- ABLETON LiVE PACK

- REASON REFiLL

 



 

 

دانلود سمپل های Prime Loops حرفه ای ساخت موزیک

 

Mosh-Pit Guitars : پکیج گیتار Mosh-Pit که شامل قطعات و سمپل هایی برای تهیه کنندگان و آهنگسازانی می باشد که می خواهند فضای موسیقی خود را کمی سنگین کنند . بر خلاف نوازندگی گیتار که کار سختی است، استفاده از سمپل های Mosh-Pit Guitars بسیار آسان است . تنها کافیست که سمپل مورد علاقه ی خود را وارد انتخاب کرده و آن را داخل نرم افزار بکشید و رها کنید . با استفاده از سمپل های Mosh-Pit Guitars می توانید فضای موسیقی خود را به طور ناگهانی هیجان انگیز کنید . پک سمپل های Mosh-Pit Guitars در فرمت های زیر موجود می باشد :

- ACiD/WAV

- REX

- APPLE LOOPS/AiFF

- ABLETON LiVE PACK

- REASON REFiLL

 

دانلود سمپل های Prime Loops حرفه ای ساخت موزیک

 

Pop Guitars : اگر همیشه در نواختن گیتار مشکل داشته اید و هیچگاه در آهنگ های خود از صدای این ساز احساس رضایت نداشته اید بهتر است که گیتار خود را به زمین بگذارید و پکیج Pop Guitars را دانلود نمایید . این پکیج شامل سمپل هایی از انواع ریف های گیتار الکترونیک و گیتار کلاسیک می باشد که مناسب ساخت آهنگ های سبک پاپ می باشند . سمپل های پکیج Pop Guitar تمامی گستره ی صدایی این ساز را در خود به همراه دارد و از ابتدای تولید و ساخت این پکیج به شدت نظر تهیه کنندگان موسیقی را جذب کرده است . Pop Guitars شامل ۳ فولدر Arpeggios، Riff و Picking Patterns می باشد . استفاده از سمپل های Pop Guitars بسیار ساده می باشد . تنها کافیست که سمپل مورد علاقه ی خود را وارد انتخاب کرده و آن را داخل نرم افزار بکشید و رها کنید . پک سمپل های Pop Guitars در فرمت ها زیر موجود می باشد : 

- ACiD/WAV

- REX

 

دانلود سمپل های Prime Loops حرفه ای ساخت موزیک

 

Cinematic Moods 2 : اگر می خواهید که به ساخت موسیقی فیلم بپردازید بهتر است که با ابزار درست آن را انجام دهید . در قبل قسمت اول سمپل های Prime Loops : Cinematic Moods را برای دانلود در اختیار شما عزیزان قرار دادیم . اکنون قسمت دوم این مجموعه سمپل ها را برای شما علاقه مندان در سایت قرار دادیم . پکیج سمپل های Cinematic Moods 2 در واقع مکملی برای مجموعه اول این سمپل ها می باشد . با استفاده از Cinematic Moods 2 می توانید برای فیلم های ترسناک، تاریخی-حماسی، کلاسیک و تقریبا هر ژانری موزیک بسازید . این مجموعه شامل ۷ فولدر به ترتیب Cinematic Brass & Choir, Cinematic Rhythms, Cinematic Strings, Mallets & Pianos, Synth Chords & Arpeggios, Synthetic Basslines و Wind Instruments می باشد . استفاده از این پکیج بسیار آسان است . تنها کافیست که سمپل مورد علاقه ی خود را وارد انتخاب کرده و آن را داخل نرم افزار بکشید و رها کنید . پک سمپل های Cinematic Moods 2 در فرمت های زیر موجود می باشد :

- AIFF

- WAV

دانلود سمپل های Prime Loops حرفه ای ساخت موزیک

 



 

شرکت سازنده: Prime Loops

حجم فایل: حجم هر کدام از پکیج ها متفاوت می باشد

تاریخ انتشار: 1393/06/08

 


 

 

  دانلود با لینک مستقیم :

 

دانلود سمپل های Prime Loops : Cinematic Moods - پارت 1 - حجم 1 گیگابایت

دانلود سمپل های Prime Loops : Cinematic Moods - پارت 2 - حجم 1 گیگابایت

دانلود سمپل های Prime Loops : Cinematic Moods - پارت 3 - حجم 70 مگابایت

 

دانلود سمپل های Prime Loops : Chillout Synths - پارت 1 - حجم 1 گیگابایت

دانلود سمپل های Prime Loops : Chillout Synths - پارت 2 - حجم 137 مگابایت

 

دانلود سمپل های Prime Loops : Phantom Trap - پارت 1 - حجم 1 گیگابایت

دانلود سمپل های Prime Loops : Phantom Trap - پارت 2 - حجم 757 مگابایت

 

دانلود سمپل های Prime Loops : Mosh-Pit Guitars - پارت 1 - حجم 1 گیگابایت

دانلود سمپل های Prime Loops : Mosh-Pit Guitars - پارت 1 - حجم 417 مگابایت

 

دانلود سمپل های Prime Loops : Pop Guitars - حجم 654 مگابایت

 

دانلود سمپل های Prime Loops : Cinematic Moods 2 - حجم 567 مگابایت

 

 



 

 

 

 

 

 

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط مرتضی در تاریخ 1393/08/01 و 22:45 دقیقه ارسال شده است

همشون عالین ...
دستتون درد نکنه .
شما که منبع دانلود نرم افزار هستید باید بیشتر
مطالبتون نرم افزار و برنامه باشه . که متاسفانه دارید
از این حد خارج میشید و کمتر برنامه و نرم افزار قرار
می دید . البته این یه دیدگاه شخصی بود ...
ممنون از سایت خوبتون .
شکلکشکلکشکلک
پاسخ : درود بر شما .
ممنون از انتقادتون .

این نظر توسط Melika در تاریخ 1393/08/01 و 20:40 دقیقه ارسال شده است

salam
mikhastam khahesh konam azaton ke ye amoozeshe kotahi baraye bazi az narm afzara bezarid
ma baraye estefade az baziashon moshkel darim
mamnoon az edi download
(Melika)


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1988
  • کل نظرات : 686
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 292
  • آی پی امروز : 44
  • آی پی دیروز : 168
  • بازدید امروز : 124
  • باردید دیروز : 425
  • گوگل امروز : 9
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 1,644
  • بازدید ماه : 6,485
  • بازدید سال : 74,817
  • بازدید کلی : 1,295,970
  • نرم افزار ضروری