loading...
ادی دانلود/ دانلود برنامه بازی فیلم
ADMIN بازدید : 6407 سه شنبه 25 شهریور 1393 نظرات (20)

 

بازی Borderlands سرزمین مرزی - نسخه کم حجم

 

www.EdiDownload.iR

بازی Borderlands یا سرزمین های مرزی از بازی های با گرافیک فوق العاده سال 2009 است که در سبک اکشن و تخیلی است. شما یک تیم 4 نفره خواهید بود که می توانید به جای هر یک از 4 کاراکتر بازی نقش آفرینی کنید. مراحل بازی در سیاره ای دور افتاده و ناشناخته به نام اسکاترا طی می شود. شما با نفوذ در قلمرو دشمنانتان باید آن ها را نابود کنید و هدف شما از این خونریزی و جنگ پیدا کردن شی بخصوصی است که جان به در بردن از خطرات این سرزمین و امان یافتن از دشمنان سرسختتان وابسته به آن شی است. مناطق دور یا صعب العبور را باید با اتومبیل مجهز به سلاح فوق العاده قدرتمند طی کنید. گرافیک بالای بازی و موسیقی گاه هولناک شما را غرق در جریان بازی می کند که دل کندن از آن برایتان مشکل خواهد بود، اگر از جمله افرادی هستید که به بازی های اکشن علاقه دارید حتما این بازی در لیست بهترین های شما جای خواهد گرفت. حجم طبیعی این بازی حدود 8GB می باشد که شما می توانید نسخه کم حجم آن را با حجمی معادل 2.9GB از سایت Edi DownLoaD دانلود نمایید.

براي نمايش ادامه اين مطلب بايد عضو شويد !
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
اگر قبلا ثبت نام کرديد ميتوانيد از فرم زير وارد شويد و مطلب رو مشاهده نماييد !
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط جوادی در تاریخ 1393/06/26 و 19:44 دقیقه ارسال شده است

بازی بهتر از این نیییییییییییییست .. ن که خیلی دوسش دارم و مر300000
پاسخ : درود .
آره . من خودم 24ی دارم بازی می کنم .
موفق باشید

این نظر توسط محمدرضا در تاریخ 1393/03/30 و 17:18 دقیقه ارسال شده است

آقا دستتون درد نکنه . خیلی دنبال نسخه کم حجمش گشتم . نبود . مرسی

این نظر توسط پیمان در تاریخ 1393/03/25 و 14:45 دقیقه ارسال شده است

خیلی خیلی عالی .. فکر نمی کردم انقدر راحت بتونم بازی رو دانلود کنم . تشکر فراوان .

این نظر توسط سید در تاریخ 1393/03/20 و 22:32 دقیقه ارسال شده است

سلام . بهرام خان بازی ایکس باکس هم بزار . مشتری زیاد داره ها ... از ما گفتن بود دادا
شکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک

این نظر توسط تینا در تاریخ 1393/03/19 و 22:57 دقیقه ارسال شده است

خیلی ممنون که لینک سالم گذاشتید و سرعت دانلودش خیلی خوب بودش

این نظر توسط کامران در تاریخ 1393/03/18 و 22:22 دقیقه ارسال شده است

درووووووووووووووووووووود و سپاس فراوان ........ شکلکشکلکشکلکشکلک

این نظر توسط mori در تاریخ 1393/03/18 و 14:21 دقیقه ارسال شده است

سلام بازی Borderlands 2 قبلا تازه اومده بود ۱dvd بود الان ادیت شدش ۲dvd اگه بخوام بدون dlc و ادیت دانلود و رایت کنم کدوم dvd باید دانلود کنم که بازی اصلی باشه

این نظر توسط میثم در تاریخ 1393/03/18 و 13:59 دقیقه ارسال شده است

با سلام

همیشه از این نوع بازی ها قرار بدید

این بازی خیلی طرفدار داره

این نظر توسط احمد پیانی در تاریخ 1393/03/17 و 21:02 دقیقه ارسال شده است

بسیار عالی
ممنون از زحماتتون
حتما همیشه بهتون سر میزنم
بای

این نظر توسط یاسر در تاریخ 1393/03/17 و 0:34 دقیقه ارسال شده است

شکلکشکلکشکلکشکلک
اومدم تشکر کنم ازتون .. چشمم خورد به نظرای دیگران پشیمون شدم نظر بدم شکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک


کد امنیتی رفرش
1 2 صفحه بعد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1988
  • کل نظرات : 686
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 292
  • آی پی امروز : 66
  • آی پی دیروز : 168
  • بازدید امروز : 287
  • باردید دیروز : 425
  • گوگل امروز : 9
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 1,807
  • بازدید ماه : 6,648
  • بازدید سال : 74,980
  • بازدید کلی : 1,296,133
  • نرم افزار ضروری